Lördag 2.e januari

Då var vi inne i Januari 2010 då! Och jag hoppas verkligen att detta ska bli ett mycket bättre år än de senaste 6 månaderna har varit.

Igår gjorde jag inte alls mycket. Låg framför tv.n i princip hela dagen. Framåt sjutiden orkade jag mig upp och mötte upp Malin & Louise för att gå och hyra film. Det blev "Min stora feta grekiska semester". Jag gillade den, en småmysig film. Absolut sevärd i alla fall.

Nyårsafton då, den var bra den! Vi började kvällen hemma hos Fredrik där det blev en trerättersmiddag. Gott gott. En himla trevlig kväll med alla fina vänner. När klockan började närma sig tolvslaget började vi packa på oss kläderna och vandra ner mot kanalen där vi skulle fira in det nya året. När det nya året var insklålat så traskade vi hem till Victor & Malin och fortsatte firandet där. Jag kastade in handduken när några fortsatte vidare till en annan Victor vid tvåtiden, då kände jag att sömnen var bättre att bekanta sig med:) Men det var en lyckad nyårsafton i alla fall. Bjuder på lite bilder. Klicka för att få de större.





Så nu vet ni hur mitt nyår såg ut:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0