Onsdag 21:e april

Skulle egentligen tagit en fika med Sandra idag efter jobbet, men ställde in det. Jag har haft yrsel hela dagen och kände därför bara för att åka hem och spendera kvällen hemma. Ibland har man helt enkelt sånna dagar då man bara vill vara hemma! Och idag var en sådan dag. Har fått fixat lite här hemma. Och har fortfarande lite kvar att fixa här nu ikväll.

Är det bara jag som tycker att veckorna bara rinner iväg? Var ju precis helg, och imorgon är det redan torsdag... jag säger då det. Men jag klagar då inte;) I och för sig känns det inte lika kul att vara på jobbet mellan 8-19.30 imorgon, men tyvärr har jag inte så mycket att välja på. Brukar flyta på när man väl är där och har den där megalångadagen varenda torsdag. Det är livet som förskollärare det.

Vet ni vad, att befinna mig i köket för att baka är ju inte min specialare om man säger så. Nästa fredag är det dags för mig att stå för fredagsfikat. Och redan nu ber jag er om tips! Så kom igen, tipsa på om bra saker som är relativt lätt att baka!

Postat av: Anonym

Kladdkake muffins:))

Lätta att baka och garanterat deras nya favorit kaka;)

2010-04-21 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0