Lördag 19:e september

Kan inleda med att berätta att "Flickan som lekte med elden" var helt fantastiskt. Jag tycker den var hundra gånger bättre än första filmen. Man ville verkligen inte att den skulle ta slut. Ville se mer hela tiden. Kan lova er att den ska in i min lilla filmhylla när den kommer ut på DVD. Nu är det bara att vänta ett par månader på att den sista filmen kommer med.... Och den hoppas jag verkligen är bättre än boken. Handlingen är skitbra, men tyvärr tycker jag boken känns seg i vissa kapitel.

 

Just nu håller jag på att förbereda middagen. Mamma & Malin kommer hit och äter hos mig. Det får bli kebabgryta som tillagas i denna lägenhet för andra gången denna veckan. Detta beror på att jag har skrytit om den för mamma, så hon tyckte nog det var dags att få smaka på den. Men det gör inte mig något, jag älskar ju den!

Ikväll, eller ja, senare i eftermiddag tänkte jag åka ner till edet för att umgås med familjen lite ikväll. Bara ta det lugnt, äta tacos, busa med Max (hunden). Ja så får det bli!


Postat av: Andréa

Åh, vill också se den filmen :)

2009-09-24 @ 16:20:06
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0