Torsdag 15:e oktober

Jag är verkligen heeeelt slut. Känns som mitt huvud inte vill hänga med alls just nu. Suttit hemma hos Johanna och fått ner de sista raderna på papper!! Nu känner vi oss i stort sett klara med uppsatsen, endast lite finslip på språk och referenser kvar, no big deal! Hoppas våran handledare tycker samma sak imorgon, när vi träffar honom. Tror faktiskt inte vi behöver oroa oss speciellt mycket.

Sedan åkte jag, mamma & Malin för att hälsa på mormor igen. Tror hon uppskattar att vi kommer, inte speciellt kul att ligga stilla en hel dag inte. Tur vi roar henne då=) Såg även vår "spanienkompis" i korridorena... haha. Men den historien hör inte hit.

Men ja, eftersom mitt huvud inte orkar mer idag nu, så blir det tv.n. Ha en toppenkväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0