Söndag 11:e oktober

God morgon på er!! Jag har trots allt varit vaken ett par timmar. Skönt att vakna och inte vara bakis. Jag är lyckligt lottat med det där oftast;) Hade en utekväll igår med Linda & Fredrik som började här hemma, för att sedan avslutas på Lipz. Var tänkt att Linda skulle sova över här, men eftersom Malin (min syster) skulle köra ner och hämta lite folk i gbg på natten så packades Linda in i den bilen och kom hem till sig, vilket jag tror hon uppskattar då hon skulle jobba idag med. Blev lite mer tid att sova på. Men tyvärr insåg jag nu att hennes stövlar står kvar i hallen... så det får vi se till att lösa!

Idag ska jag väl inte göra allt för mycket har jag tänkt, har inte kommit så mycket längre än till tv.n. Ska dricka en kopp kaffe och kolla ett avsnitt av "One tree hill". Sen får vi se. Söndag för mig är en slappardag, så det så!!!
Blir nog en sväng bort till Ica och se om man kan fixa nått smarrigt till kvällen. Jag har ju fått dille på fruktsallad, så det kan eventuellt bli det.

Have a nice sunday!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0