Måndag 23:e november

Då var det måndag, och den är snart över. Helgen har varit väldigt lugn och skön. I fredags när jag slutade på förskolan åkte jag hem till familjen en sväng och åt mammas goda lax. Mums mums. Sedan var det självklart Idol som gällde resten av kvällen. Nu känns det som det inte spelar så stor roll vem som åker ut, för alla som är kvar är grymt duktiga. Men jag håller tummarna lite extra för Erik & Tove, det gör jag.

På lördagen gick jag upp tidigt. Eller ja, tidigt för att vara en lördag i alla fall. Jag & systeryster åkte ut till Stenungsund och strosade runt lite och sedan lyssnade vi på Martin Stenmarck. Bättre live-artist får man leta efter. Finns nog ingen som har den publik-kontakten som han har. Grymt! Därefter åkte vi vidare mot edet och fick oss lite mat i magen hemma hos mamma  & pappa. Sedan bar det upp till Trollhättan där jag, Mamma & Malin kollade på "Sikta mot stjärnorna". Det är en musiktävling som anordnas för barn & vuxna med olika handikapp... tex. Down syndrom, autism osv. Det var riktigt roligt att få se den tävligen och hur glada dessa barn och vuxna var att få stå i rampljuset för en kväll. Mer sånt här är verkligen välkommet. I alla fall... resten av kvällen agerade jag chafför både åt mamma och åt Malin. Stupade i säng runt tretiden på natten, helt utmattad.

Söndagen då, åkte ut till Åsaka för att träffa Sandra och lille Wille-man. Även Karin & Malin (inte den malin som nämnts tidigare i inlägget) var där! Var så trevligt så... och lille Wille, han växer bara mer och mer för varje gång man ser honom. Och vad han utvecklas. Nu när han låg i min famn så log han en massa åt mej och hade en massa ljud för sig. Sötnosen. Nu flyttar Sandra, Fredrik & Wille upp till Trollhättan till helgen, vilket känns helt underbart kul! Denna helg har jag längtat efter kan jag lova!!!

Men men, idag var det som sagt måndag och det betydde praktik igen:) Jobbade mellan 6-13. Sedan hem för att sova en timma och grejja lite här hemma, innan det var dags att bega mig till högskolan på ett litet meeting:)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bara njuta av kvällen! Imorgon jobbar jag 7.30-16.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0