Lördag 7:e november

Igår var det bowling och mat på "Buddys" med ett gäng klasskamrater. Tror vi blev femton stycken tillslut. Det var i alla fall hur trevligt som helst. Tyvärr gick det väl inget vidare på bowlingen för min del, men vad gör det;) Tanken fanns väl till en början att vi skulle gå vidare efteråt, men jag tror c-uppsatsen har tagit musten ur de flesta, så de flesta gick faktiskt hem, även jag. Halv tolv låg jag i min säng och stensov. Underbart, det behövdes!

I förmiddags blev det att möta upp hela familjen för att äta kinamat på Shangri-La. Riktig go mat, och mätt blev man. Känner mig fortfarande mätt! Men om en liten stund är det dags för att möta upp Sandra och bege oss ut på stan och ta en fika:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0