Lördag 14:e november

Mår verkligen inte helt okej. Skrev ju igår att det kändes sådär. Idag har jag ont i både huvud och hals... och känner mig seg i hela kroppen. Så hittils har det inte blivit många knop gjorda idag. Börjat kolla ikapp mig på One Tree Hill som jag missat några veckor nu. Jag har att göra med andra ord. Nu däremot måste jag se till att göra mig såpass iordning att jag kan bege mig ut en sväng för att handla. Blir att laga en mumsig köttförsås, men för att den ska bli så mumsig som jag vill ha den behöver det inhandlas lite mer ingredinser. Får bli en promenad till konsum. Den affärn ligger lite off ifrån centrum, vilket blir bra, orkar inte möta massa folk när jag mår lite halvkasst.

Just det, berättade ju att jag skulle iväg med tjejerna på lite äventyr i onsdags. Detta äventyret var 5-kamp + sumobrottning i Vänersborg. Och sedan avslutade vi dagen med music-quiz på Butlers här i Trollhättan. Har lite bilder från denna dagen i kameran, och ska försöka orka lägga upp dessa senare idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0