God natt=)

Sedan jag kom hem ikväll har städtanten krypit fram ur mig. Har städat överallt och ingenstans. Känner mig stolt för det, orken till städningen har inte funnits de senaste veckorna. Men med lite bra musik i bakgrunden så går det som en dans. Undra varför jag alltid städar bäst under kvällarna??

Nu går ögonen snart i kors här, och jag tänkte krypa ner under täcket och fortsätta med "Flickan som lekte med elden". Herregud, har hållt på med den sedan somras tror jag, tid tid tid efterlyses! Men nu är det inte så många sidor kvar. Känner att jag behöver lägga mig och lugna ner mig lite. Har haft ont i magen ett par dagar nu, en speciell magont som jag kopplar till min magkatarr som kommer när jag stressar. Dags att lugna ner sig? Jotack....

Men men, jag klagar inte... bara att köra på=) Med lite tabletter emot magkatarr så orkar man det mesta.

God natt på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0