Tisdag 8:e december

Blev hemma idag, av den anledningen att man faktiskt måste tänka på sig själv i första hand! Har varit en hel del det sista nu, som tar på krafterna. Och mitt i allt så finns inte tiden till allt som bör göras, och då drabbas min sömn eftersom jag bara ligger och grubblar, och när jag är stressad så mår jag inte bra. Därför valde jag att vara hemma och ta hand om mig själv idag.

Begav mig i alla fall till Uddevalla imorse, för att ta den första Twinrix-sprutan. Som vanligt blir jag lite nervig precis innan nålen sätts in... Men han som tog denna (och även influensavaccinet) på mig är extremt duktig och jag kände verkligen ingenting alls. Så jag kommer allt se till att det är han som tar de andra två på mig med.

Nu har jag suttit och skrivit klart en av uppgifterna jag har på praktiken, som vi ska ha seminarium på nu på måndag. Efter maten och så tänkte jag faktiskt sätta mig och skriva klart den andra så att jag kan släppa det helt och hållet. Har jag orken (vilket jag nog inte kommer ha idag) kan det nog hända jag börjar på arbetet som ska vara inne i januari. Men vi får se. Nu är det först och främst mat som står på schemat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0