Fredag 28:e augusti

Fredag idag nu då, vilket betyder första dagen på "Edetfestivalen". Det ni! Kommer man från en liten liten ort som knappt finns med på kartan så kan man ju dra slutsatsen att det inte händer allt för mycket där. Men sista helgen i Augusti drar de till med en tvådagars festhelg. Kul! Det är typ enda gången på året alla återvänder till Lilla Edet samtidigt. Så denna helgen kommer jag spendera där nere.

Ikväll blir det att festa till det med Sandra Walter, och en utav hennes kompisar. Och imorgon kommer Issa ner och ska festa till det med mig. Kul ska det bli!

Åker ner runt 17-tiden. Innan det ska jag hinna till systemet, vilket jag inte gjorde igår. Laga mat, packa, dra damsugaren över lägenheten och duscha. Så det är väl lika bra att sätta igång nu så jag blir klar någongång.

På återseende!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0