Onsdag 16.e februari

Åkte ut till Överby efter arbetet idag. Passade bland annat på att köpa en present till Malin som har sin 25årsfest i helgen. Hade själv velat ha den saken jag köpte. Vem vet, kanske blir ett inköp till mig med vid ett senare tillfälle. Sedan traskade jag även in på tre-butiken där. Och där fastnade jag. I dagsläget är jag inte alls nöjd med den mobilen jag har. Nämligen:

Nokia xpress music

 

Har väl egentligen lagt iphonen helt åt sidan. Tillochmed killen i affären rekomenderade HTC-telefon istället för Iphonen. Det trodde jag faktiskt inte. Killen gjorde allt han kunde för att lära mig finesserna med en HTC-telefon. Stackans, han fick ett tufft jobb där ett tag. Nu står det mellan två telefoner:

Htc Desire


Htc Legend

Hmm, jag vill inte ha så dyrt abonemang. Idag har jag ett pp 199kr månad. Och ja, lite för lite är det väl, det överstiger jag varje månad. Med den översta mobilen, som givetvis är nyare och mer finesser så kunde jag få ett abonemang på 399kr/månad, vilket jag faktiskt tycker är lite mycket. På Legend fanns det så jag kunde få ett abonemang på 299kr/månad, vilket jag tror blir perfekt faktiskt. Detta var svårt. Dyrare och nyare mobil. Billigare och äldre modell?

Vad hade ni valt?

Postat av: Mallan

Billigare... du behöver väl inte sprojlans ny? Du kan ju inte ens den du har nu. moahahah

2011-02-16 @ 18:15:29
URL: http://malleas.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu blev jag ju väldigt nyfiken!! :)



Jag röstar på desire, den är toppen!

2011-02-16 @ 18:57:07
URL: http://rosamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0