Morgondagen blir busy!

Haft en härlig dag. Fast i och för sig har i stort sett hela dagen spenderats på jobbet. Varit ute i solen med barnen och bara haft det gott! Har gungat och cyklat, lekt i sandlådan, gungat gungbräda... Ja lite allt möjligt har jag hunnit med idag. Tänk vilket roligt jobb jag har;)

Väl hemma har jag fixat och donat. Tog mig ett ordentligt röjartag i sopskåpet. Jag vet inte, men jag lyckas alltid samla på mig en massa bröte där inne. Men nu är det skinande rent. Hela köket blev skinande rent tillochmed.

Nu slår jag mig till ro i soffan en stund innan jag går och lägger mig. Har en minst sagt hektisk dag. Först jobb, som alltid. Sedan iväg på ett... ja vad ska vi kalla det utan att avslöja allt för mycket, möte? och sedan vet jag faktiskt inte vart jag ska? Fick ju på födelsedagsfesten av tjejerna från lärarprogrammet att jag ska iväg på något. Imorgon får jag äntligen veta vad som kokats ihop. Spännande. Tror det blir en bra onsdag imorgon!!!

Ha en trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0