Torsdag 18:e februari

Sitter och pluggar inför omtentan imorgon. Men motivationen finns inte... känner mig ju inte som en student längre och är därför inte motiverad att behöva gå till skolan kl 8 imorgon bitti. Men det är bara en fråga  som ska kompletteras, så jag lär väl vara hemma runt 9 igen. Äh, det är bara att le och gilla läget:)

Annars tänker jag faktiskt bara ta det lugnt idag. Ska hem till mormor och morfar senare i eftermiddag, eftersom mormor fyller år idag. Ska bli mysigt att träffa dem. Och ikväll lär jag bli sittandes framför OS igen. Brukar bli så om kvällarna. Såg att det är skidskytte ikväll. Fråga mig inte varför jag just gillar att kolla på det... men mormor & morfar älskar det, så jag har kollat på det hos dem flera gånger under min uppväxt-tid, gissar på att det är en bidragande orsak.

Synd för Anja Pärson igår. Ingen dålig vurpa hon gjorde, fyfasen! Så egentligen ska man väl vara glad över att hon kunde gå därifrån själv i alla fall. Jag tror att om hon hade klarat hela åket så hade det nog blivit en medalj till sverige.

Nu ska jag koka en kopp kaffe (som vanligt typ) och sedan sätta mig med boken som ska läsas inför tentan igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0