Lördag 6:e februari

Jag fattar inte hur jag fortfarande kan vara så himla trött. Ska det ta sådan tid att ställa om sig till tiderna här i sverige igen? Skulle kunna somna nu. Men istället blir det nog att koka sig en kopp kaffe och försöka piggna till. Måste se till att få städat, eftersom det alltid blir så stökigt när man kommer hem från en resa. Undra varför det blir det egentligen? Eller så är det bara jag som lyckas med att stöka ner när jag egentligen bara ska städa upp.

Mötte upp Sandra & Wille förut och tog en runda på stan. Var himla trevligt att träffa dem igen. Sötare unge än Wille får man helt klart leta efter länge. Man blir ju helt sjuk när man ser de små liven!

Nej, nu får det bli kaffe innan jag somnar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0