Lördag 20:e februari

Jäklar vad det har snöat inatt. Känns nästan som om jag skulle kunna sitta uppe i en lägenhet i Sälen. Men nej, jag befinner mig allt här i Trollhättan. Många år sedan vi hade såhär mycket snö. Visst är det mysigt så länge man sitter inomhus och kollar ut på det, men det är tyvärr inte lika mysigt när man ska försöka ta sig ut. Och fortfarande vräker snön ner. Känns som det gör allt så mycket mer komplicerat. Bara att ta sig bort till Sandra sen känns som en utmaning. Nejdå, det ska nog funka, värre är det när man ska hemmåt, men sådant löser sig alltid på ett eller annat sätt! Ja, lite svårt att inse att jag för tre veckor sedan befann mig i värmen och paradiset. Längtar verkligen tillbaka just nu!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0