torsdag 12 september

Pff, kommer på mig själv med att sitta och svära lite emellanåt. Jag och surfplattan är fortfarande inte vänner helt och hållet. Men det går åt rätt håll. Hade skrivit ett lååångt inlägg och skulle gå ut från bloggappen för att kolla en sak. Trodde ju självklart att den skulle spara inlägget i något utkast, men nej då. Men men, skam den som ger sig.

Känns som om veckorna bara springer iväg. Känns som man alltid är på språng någonstans. Även om det är väldigt roligt att ha mycket saker omkring sig sånär hemmadagar/kvällar också riktigt goa att ha emellanåt. Imorse när klockan ringde 04.45 så kände jag mig både extremt trött och en tendens till huvudvärk, så det känns gott att bara vara hemma idag. Ska tvätta om en halvtimma och medan den sköter sig av sig själv tänker jag dricka kaffe och bara småpyssla här hemma. Alldeles lagom.

Åh, efter ett längre sommaruppehåll fanns det ÄNTLIGEN ett nytt avsnitt av "Adam & kompanis" podcast att lyssna på. Den fick roa mig medan jag försökte vakna till liv efter powernapen... Vill ni lyssna på ett gäng med bra humor så rekomenderar jag starkt dena podcast:)


Postat av: madde

Heej, ser att du också bor i trollhättan, jag också! :)

Är nyinflyttad hit och söker lite kontakter =). Såg att du utbildat dig till förskollärare, de ska jag också göra =). Är det svårt? lätt? roligt? etc =)...skulle vara kul å veta!

Svara till mig på min mail om du har lust!

[email protected]

2013-09-20 @ 12:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0