Personalfest

Nu är det dags att uppdatera denna blogg lite. Förutom inlägget om Filippinerna så har det ju inte uppdaterats sedan i mitten av oktober. Nu är det ju snart december!
 
Livet flyter på som vanligt, och just nu handlar mycket om förberedelserna inför volontärarbetet i Thailand som närmar sig med stormsteg. 9 Januari lyfter planet, herregud. Mer om förberedelserna kan ni ju läsa i bloggen som är till för just denna resa. Den hittar ni på http://mylifeasavolununteer.blogg.se så kika vidare dit.
 
Just för tillfället sitter jag hemma hos mamma och pappa och myser med goaste vovven Ludde, medan de andra äriväg och shoppar. Sovit här inatt eftersom vi hade personalfest hemma hos en kollega här i Lilla Edet igår. En jättelyckad kväll som bjöd på trerätters, många skratt, dans och myckeg mycket mera. Passade även på att avtacka en kollega som slutar hos oss :( En kollega som kommer bli oerhört saknad.
 
 
Tack mina underbara solrosare för eran lilla gåva. Självklart kommer jag inte glömma er där borta i Thailand. Tackar även för instruktionen i kortet hur man sår solrosfrön för gröna fingrar, det har jag icke. Men jag har fortfarande 3,5 veckor kvar att arbeta på bästa förskolan innan det vankas lite semester innan avresa. Och ja, det ska bli så himla härligt med lite ledighet.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0