Tröttare än tröttast

Lååång dag börjar gå mot sitt slut. Jag har tänkt att gå och lägga mig tidigt (typ nu). Kanske somna till "Adam och kompanis" nya pod!

Som sagt, det känns som det varit en lång dag! Klockan ringde 04.30. Full fart på jobbet där vi hade påskfest.
Skådespeleri av oss i personalen. Sedan raka vägen till tandläkarn för att borra ett litet litet hål. Mest i förebyggande syfte. Sedan raka vägen ut i butikerna för att hjälpa mamma hitta klänning och skor till bröllopet vi ska på om ett par veckor!

Nu säger jag godnatt! Fullspäckad dag imorgon med.
Först schlagerjympan, därefter våffelmys och på kvällen middag med
tjejerna på stan!

Jo just det, idag i GP fanns det med ett stort reportage om barnhemmet jag ska jobba på! Nu längtar man ju bara ännu mer. Och ju närmare det kommer, ju mer tjat lär ni få stå ut med från mig;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0