Måndag 4 mars

Ska verkligen bli gott att sova nu! Varit två tuffa dagar, av olika anledningar.

Igår åkte jag och Malin till Vänersborg för att delta i vasaloppspinningen där. 3.50 timmar blev det på cykeln. På eftermiddagen körde vi familj- och juniorjympan med. Var helt slutkörd igår kväll. Även idag skulle jag vilja säga. Och kroppen värker. Speciellt i ena knävecket (?).

Idag däremot vankades det ett besök hos tandläkaren. En av mina fobier. Fyyy vad dåligt jag mått hela dagen. Men denna gången gick jag dit utan att avboka tiden sisådär 5 gånger. Bra Jenny! Stolt kände jag mig när jag gick därifrån. Tyvärr ska jag ju tillbaka om ca 3 veckor för att laga ett litet litet hål. Men det tar vi då!

Nu ska det verkligen sovas! Imorgon blir en intensiv dag med endast två personal på jobbet. Jag ler och ser glad ut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0