Måndag 18 mars

Snövarning imorgon igen. Nu undrar jag när egentligen våren har tänkt att komma? Nu är jag extremt trött på vintern och längtar verkligen till våren och sommaren!
 
Nog om det. Måndag igen och ännu en helg har passerat. Helgen som var går inte att klaga på. Lördagen spenderades först nere i Ullared med Malin & Julia. Lite shopping blev det, men inte alls så mycket jag hade tänkt. Men det är väl lika bra det kanske. På kvällen blev det 25årsfest för Louise som fyllt år. Riktigt lyckad kväll. Gårdagen spenderades i soffan fram tills det var dags för familje- och juniorjympan.
 
Nu är jag så trött efter veckans första arbetsdag så jag tror att jag snart går och lägger mig. Kanske lika bra det, när jag precis suttit och storlipat framför "Familjen annorlunda", haha!
 
Gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0