Tips på bra tv-serie

Som jag skrev sist så hoppades jag att sömn skulle hjälpa mot magkatarren. Tji fick jag. Idag efter jobbet la jag mig i sängen och funderade på om jag orkade träna eller inte. Beslutade mig för att bita ihop och åkte iväg. Helt sjukt, magen har mått bra ända sedan träningspasset startade. Läste faktiskt att träning var bra när man hade magkatarr, men tvivlade lite. Då vet jag det till näst gång!

Nu däremot borde jag sova egentligen. Klockan ringer tidigt. Men imorgon jobbar jag bara 7-13 så det är lugnt. Onsdagar har nämligen blivit en favorit när det kommer till tv-serier. Så jag måste ju hålla mig vaken. Kan lätt tipsa om "Chicago fire" på TV3 kl 22.00. Handlar om personalen på en brandstation. Riktigt bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0