Thailändsk afton a'la friskis&svettis

Igår gjorde jag min sista dag på jobbet innan avresan till Thailand. Skönt med 3 veckors semester innan med. Det klagar jag inte på. Ska bara njuta av ledigheten.
 
Igår kväll var det dags för funktionärerna (jympaledarna och värdarna) på Friskis&svettis att träffas för att umgås. Vi träffades i restaurangdelen på mitt gamla gymnasie och lagade tre thairätter samt dessert ihop. Riktigt trevligt. Extra roligt blev det när vi hade med en thailändska som visade oss och lärde oss. Maten blev toppen och en lyckad kväll blev det med. Bjuder på bland annat en bild från rätten jag var med och lagade: Biff-sallad. så himla gott!
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0