söndag 25 augusti

Oj, andra dagen på raken det blir ett inlägg här. Inte illa för att vara mig. Ska alldeles strax göra mig redo för en tur ut till Överby och fixa en liten sak inför nästa helgs 40årsfest. Sedan ska jag bara hem och koka en stooor kopp kaffe och slå mig ner i soffan med en bok som handlar om dokumentation i förskolan, om man ska förklara den lite kort. Är ju inte varje helg direkt jag väljer att ta med jobbet hem, men nu hade jag nästan inget val då den ska vara utläst till på tisdag då det är dags för kompetensutvecklinsdag.

Senare i eftermiddag blir det middag hos farmor, för att fira henne lite. Någonstans där emellan hade jag tänkt att ge mig på att göra egengjord frozen yoghurt på turkisk yoghurt. Får se om det blir nåon hit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0