lördag 24 augusti

Tanken var att få sova ut idag och vakna helt utvilad. Att klockan var strax efter 07 då var väl kanske inte tanken. Men men, utvilad är jag! Är i full gång med att tvätta. Tvättkorgen svämmade över så det var bara att inse att det var dags. Trist lördagssyssla, men gött när det är klart.

När tvätten är klar åker jag ner till Göta för att hälsa på hos min faster & kusiner. och ikväll blir det biomed systeryster. "Hur många krvärlden"tänkte vi se.


Hm, sitter och försöker blogga via min lilla surfplatta, men har inte riktigt fått hum om allt än. Lyckades få in en bild i inlägget, men den ser konstig ut i bloggens skrivarruta, men frågan är hur det ser ut när jag publicerar den? ja ja, har t.o.m januari på mig att lära mig blogga ordentligt med plattan.

När vi ändå pratar surfplatta, någon som lätt kan förklara om jag kan flytta över kort från kamera samt från mobil till plattan? finns ju inget usb-uttag, men kanske med någon speciell adapter?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0