Min första glossybox

Jag valde att börja prenumerera på glossybox. Hade aldrig hört talas om vad det var innan jag hörde om det från min syster.

Man betalar alltså 139kr varje månad. Detta dras automatiskt. I slutet av varje månad får man hem en liten presentbox. Måste erkänna att den kändes väldigt lyxig och snygg! Detta var min första glossybox, och vad fick jag? Jag fick:

Dag- och nattkräm från Bodyshop. Jag älskar ju detta märker och dessa produkter gjorde mig verkligen inte besviken!

En eyeliner/ögonakuggspenna från jelly pong pong. Denna har jag inte testat ordentligt än, men det kommer. Tror jag kommer gilla den!

Nagelförstärkningsmedel från Trind. Ska testa på en nagel nu ikväll. Läst om att många är överkänsliga mot det medlet, men förhoppningsvis funkar det på mig!

Sedan fick jag även en riktigt snygg ögonskugga och tandblekning som inte är med på bilden här nedanför. Men jag är verkligen nöjd med dessa produkterna. Längtar redan till slutet av april;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0