Söndag 2 september

Helgen börjar lida mot sitt slut. Jag har spenderat hela helgen nere i Lilla Edet. Edetfestivalen båda kvällarna... men jag vet inte. Inget fel på sällskapet jag hade med mig, men själva festivalen vet jag inte om jag kände mig så nöjd med. Får nog ta mig en funderare på om det kommer bli ett besök nästa år.
 
Även fast jag haft två rätt så lugna kvällar med alldeles lagom med alkohol, och inte hemma allt för sent, så har jag varit helt slut idag. Därför var det extra skönt att bege sig till friskis&svettis förut, för att ha premiär för terminens familjejympa & juniorjympa. Som vanligt hade Malin lyckats få ihop bra pass! Ser fram emot en härlig termin.
 
Nu däremot blir det snart  sängen, så man är utvilad inför en ny arbetsvecka! Tillbaka till vardagen med andra ord.
 
Go´natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0