Måndag 24 september

Spenderat en del av kvällen på alla fyra i hallen. Ibland märker man att det är dags att ge upp för dagen. Speciellt när man mäter hur långt golvet är, för att ta reda på vilka mattor man ska klicka hem. När man tror man har koll på allt och man tror man har koll på vilka mattor man ska klicka hem, man har bara en enda knapptryckning kvar innan beställningen är lagd.... ja då kommer jag väl på att tumstocken är 2 meter lång och inte 1 meter lång, haha! Då är man trött och hjärnan hänger liksom inte med. Upptäckte mitt lilla misstag i sista stund i alla fall. Mattor beställda och nu inväntar jag på att de ska komma hem hit.
 
Idag har jag haft en tvätt- och städdag. Musiken på högsta volym och sedan har jag kört gärnet.
 
Imorgon blir det en heldag. Först jobb 6-13. Upp till trollhättan för ett läkarbesök (som jag är lite orolig över vad de ska säga), och sedan tillbaka till jobbet för lite kvällsplanering. Great!
 
Ha en fortsatt trevlig helg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0