Lördag 8e september

Idag hade jag bara tänkt att vara hemma och inte göra någonting. Känslorna efter gårdagens avsked har varit jobbiga. Men när man imorse fick ett sms från en liten 2åring (och dennes mamma) om att jag & Lotta var väldigt välkomna på en fika, så kunde man ju bara inte motstå.
 
Så det blev att rulla ner mot Göta för en fika hemma hos Annika och lilla Emmie, samt hennes kusiner två kusiner. Supermysig dag verkligen. Behhövde det! Hann även leka av mig lite på lekparken, haha. Ni minns sånna där ställningar som man kunde hänga i som små. Som oftast satt ihop i tre olika höjder. Barnen kom på att det är ju jätteroligt att ta fart på mig om jag hänger där, haha! Barn kan verkligen få en på bra humör.
 
Nu ligger jag hemma och kollar på Körslaget. Känns som en alldeles lagom lördagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0