Fredag 19 oktober

Väldigt dåligt uppdaterat här inne under veckan. Men det har liksom inte hänt så mycket. Känns som det varit mycket på jobbet, vilket resulterade i att jag nu ligger helt utslagen i soffan och skulle nog kunnat somna nu! Skönt med fredag.
 
Tror det blir en bra helg. Imorgon beger jag mig bort till friskis&svettis för ett tretimmars jympapass. Så mellan 10-13  kör de. Ska bli himla roligt faktiskt. Kommer ihåg vilken träningsvärk jag hade sist gång jag var på ett sådant pass. Men det är det värt. Imorgon kväll får jag besök av Petra. Då blir det tacos, vin och skvaller.
Sedan är det söndag, och då är det familjejympan och juniorjympan, som kan bli spännande om man har sån där träningsvärk, haha!
 
Ha en go fredagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0