lördag 10 november

Som jag har svurit över min telefon det sista. Jag har en iphone av äldre modell. Införskaffade inte den nyaste då för 1,5 år sedan, för jag trodde ju verkligen inte jag skulle gilla iphone (idag älskar jag iphone). Och den är enbart uppdaterad 1 gång under denna tid. Jag vet, skärpning. Så det har jag ägnat kvällen till. Insåg det var dags, när jag inte ens kunde ladda ner vissa appar, pga telefonen inte var uppdaterad, haha.
 
Men vilken slit det var att uppdatera den (Antagligen för att det var massa uppdateringar). Men nu är den uppdaterad och som ny. Kanske ska stå ut med den ett tag till ändå. 11 månader kvar på abonnemanget. Känner inte för att betala av det i förtid.
 
Har även fått tips om att ladda ner appen "Podtcaster" vilket är gjort. Så nu får vi se om det är något för mig att lyssna på podcast... kanske kan vara bra tidsfördriv i bilen upp till Sälen om några veckor. Tips på bra podcasts tack? ;) Har redan fått om Amanda Schulman och Hanna Widell.
 
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll.
 

Postat av: Sara

Jag rekommenderar Adam och kompani. Brukar lyssna på den när jag åker till Västerås å skrattar alltid! :)

Svar: Då ska jag absolut kolla upp detta:)
Jenny

2012-11-15 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0