Lördag 26e maj

Startade lördagen med lite shopping, tillsammans med syster. Fick faktiskt shoppat en del som jag var ute efter. Lite sommarkläder! Kändes verkligen tomt i garderoben med sommarkläder, nu känns det lite bättre.

Har även lyckats få mina första myggbett för denna sommar. Fattar inte varför alla myggor ska dras till mig?? Men som tur är så har jag min mirakelsalva som jag köpte på apoteket i Thailand. Bra grejer det. Får nog snart leta fram den i medicinskåpet.

Om ett par timmar ska jag bege mig mot Färgelanda, för att kolla Eurovision tillsammans med Frida, Camilla & Erica. Ska bli trevligt. Håller tummarna för att Loreen ska ta hem hela vinsten. Vad tror ni?

Heja heja heja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0