Måndag 19e mars

Vilken härlig måndag det varit. Kändes lite tveksamt när det haglade som fasen när jag gick upp ur sängen imorse. Men vilket vårväder det blev sedan. Och visst har jag det bästa jobbet när det är sådana dagar. Började dagen med att jag & en kollega gick iväg med några barn i skogen där vi tillbringade hela förmiddagen. Sedan spenderades även hela eftermiddagen ute. Jag gillar´t.

Nu däremot ligger jag nerbäddad och kollar på "Familjen Annorlunda" och känner mig bara stressad, haha. 23 barn på jobbet är inga problem, men hade nog inte klarat av att ha sisådär 10 egna barn. Hej å hå.

Nu ska jag fortsätta min tv-kväll. Tog ett litet break då jag fick redan på att man kunde logga in på skatteverket och kolla på sin deklaration. Det hade jag väl i och för sig kunnat klarat mig utan om man säger så. "Tur" man pendlar till jobb, så det ger lite tillbaka i alla fall;)

Ha en härlig måndagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0