Lördag 10e mars

Vilken härlig lördag! Jag sov tills jag vaknade. Åt en lugn och härlig frukost framför gårdagens "Big Brother"-avsnitt som jag missade, då jag spenderade kvällen i Göteborg nere hos Louise, även Malin var med. Blev en riktigt trevlig kväll, med middag på en mysig grekisk restaurang.

Solen skiner ute, jag funderar på att ta en kopp kaffe på balkongen kanske, medan jag väntar på att tvätten ska bli klar nere i tvättstugan. När tvättkorgen bokstavligt talat svämmar över, då är det verkligen dags att boka en tvättid.

Ikväll blir det en tur till Uddevalla, för att umgås med Erica, Camilla & Frida. Härliga gänget från förskolan jag arbetade på i Uddevalla. Kan verkligen sakna den tiden ibland, även om jag har det väldigt bra på jobbet nu med såklart. Ja ja, självklart ska vi kolla på finalen i melodifestivalen ikväll! Vad har ni för favorit? Jag återkommer med min lite senare. Eller jag har några olika faktiskt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0