Träningssko, vilken?

Pff, när det kommer till att köpa träningsskor så är det en hel djungel för min del. Vad ska man ha? I vilket fall som helst så inser jag att det är dags att köpa nya träningsskor nu, då jag aldrig prioriterat detta, vilket då har lett till att dessa skor jag har nu, har hängt med alldeles för länge. Ingen dämpning kvar alls.

Många pratar om Asics skor? Sedan finns nike, adidas... ja det finns massor.


Tycker desa från Asics är riktigt snygga. Fast vet inte om jag vill ha så höga skor? Nej, det får nog helt enkelt bli en tur in till Team Sportia inom den närmaste och få lite råd och hjälp.

Är det någon som har tips på bra skor, så säg till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0