Torsdag 21 juni

Långhelg! Härligt! Hoppas alla får en underbar midsommarhelg.
 
Åkte in till Boströms (edets ica-affär) efter jobbet idag. Det gjorde nog hela edets befolkning med vid samma tid. Fyy vad bilar överallt. Tillslut fick jag knött in min lilla bil i en lucka, så var det bara att gå in och armbåga sig fram... nä, så illa var det kanske inte. Men nästan. Rätt som det var, när jag går där i mina egna tankar, så fastnade ögonen på något som jag letat efter lääänge. Hade faktiskt gett upp letandet. Men helt plötsligt stod det bara där.
 
Nöt-créme på burk. Kan ju knappast bli bättre.
 
Tänk vad ett sms kan värma. Fick ett sånt härligt sms nu alldeles för en liten stund sedan, från världens bästa kollega (och vän såklart)... Nu längtar jag ju bara ännu mer efter allt som komma skall!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0