Torsdag 14 juni

Ännu en härlig dag till ända. Mötte upp lillebror efter jobbet idag. Blev att luncha på "Kinan". Gott! Därefter gjorde jag som alltid när jag öppnat på jobbet. Åkte hem och sov en sväng, haha! Börjar man bli gammal när man måste sova middag för att orka en dag?

Därefter fick jag i stort sett tvinga mig bort till Friskis-huset. Ville nog helst ligga i soffan och slappa framför tv.n! Men icke! Ska jag få en bra tid på Midnattsloppet så måste benen få arbeta. Idag blev det spinning. Längesen sist. Funderar på en löprunda till helgen. Har faktiskt inga planer alls för denna kommande helg... förutom en tvättid.

Go´natt på er. Klockan är inte ens halv tio, men jag behöver sova. Mycket som händer nu innan semestern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0