Söndag 17 juni

Ägnat denna söndag till att tvätta. Inte roligt alls, men skönt när det är klart! Finns lite mer kläder att välja på då! Annars har jag mest bara varit hemma och grejat med lite av varje. Unnat mig att försvinna in i bokens värld en stund. Ja, helt enkelt bara haft en skön söndag.

Känner mig faktiskt redig som gav mig ut på en löprunda med! Den blev inte lång, endast strax över 3 km. Men jag är nöjd att börja någonstans. Har inte varit ute alls efter göteborgsvarvet (ja, jag var ju knappt ute på någon runda innan det heller), och jag har fortfarande en stortå som inte vill fungera som jag vill. Den la av under göteborgsvarvet. Får väl se om den rättar till sig snart.

Nu blir det kvällsmat och uppladdning inför en ny arbetsvecka. Bara fyra arbetsdagar... jag klagar inte. Och denna veckan ska jag vara på den nya förskolan och jobba. Kommer hinna med både att fira midsommar med dem, samt vara med på deras familjekväll. Det blir nog bra detta. Ser fram emot hösten nu!

Ha en härlig söndagskväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0