Måndag 4e juni

Äntligen, nu är jag helt slut... ska alldeles strax slå mig till ro med en film, innan det är dags att sova.

Känns som om jag hunnit med lite av varje idag. När jag slutade jobbet så hämtade jag upp lillebror, sedan åkte vi och åt pizza. Den satt fint den. Därefter åkte jag hem. Och ja, jag trodde verkligen bilen mådde bra igen, efter att den var inne på verkstaden förra veckan. Men tji fick jag. Förra gången kände den ju för att lägga av mitt i en rondell. Idag valde den att lägga av i en korsning med trafikljus. Den väljer verkligen sina ställen. Så efter att ha ringt verkstaden, så bestämde vi att den ska in dit till morran igen. Man måste älska att vara beroende av bil ibland... suck. Ja ja, än så länge så rullar den ju på bra igen bara man startar om den. Men ändå...

Har även hunnit med en tur bort till Friskis&Svettis, där jag värdade på ett härligt medelpass. Så nu, nyduschat och precis fått i mig lite kvällsmat, så väljer jag att krypa ner i soffan och kolla på filmen "Dear John"? Ni som sett den, bra eller dålig?



Tror tillochmed det kan bli en liten fruktsallad och vaniljglass till filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0