Måndag 11 juni

Sitter och kollar Sverige-Ukraina, som säkerligen nästan hela sverige gör ikväll. Just för tillfället ser det sådär halvmörkt ut, men men, vi får väl se. Ska absolut inte säga jag är en sån där fotbollstoka som sitter och hoppar och studsar i soffan direkt. Men tycker ändå det är spännande att se.

Annars har jag inte gjort speciellt mycket mer än att jobba idag... Börjar inse att det går mot sitt slut på min nuvarnade arbetsplats.  Har denna veckan, samt två till, kvar på den förskolan jag är på idag. Nästa vecka ska jag vara på den nya. Idag åkte även ett brev upp till föräldrarna där jag tackar för detta året. Usch... inser att det faktiskt går mot sitt slut.

Men men, ny plats, nya möjligheter. Eller vad säger man?

Nu återgår jag till att kolla på Zlatan och hans gäng!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0