Lördag 23 juni, dagen efter midsommar

Då var midsommar över för i år. Hade en jättemysig midsommar tillsammans med ett härligt gäng vänner. Dagen bjöd på sill-lunch (dock ingen sill för mig), nubbe (dock knappt någon nubbe för mig, inte min grej), midsommartårta, rosévin, kubbspelande som gick åt skogen för mitt lag, grillat, regn, glass & jordgubbar, promenad i ösregn, spela TP... ja det var en härlig midsommarafton.
 
Trots att det inte blev sådär fasligt mycket alkohol för min del, och trots att vi inte gick och lade oss sådär jättesent, så har jag tillbringat hela dagen i soffan, sedan jag kom hem i förmiddags.
 
Tror jag fortsätter med detta resten av kvällen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0