Lördag 16e juni

Har blivit en del mobilbloggande det sista. Nu när jag loggade in här via datorn såg jag att sidan är helt omgjord. Ja ja, jag ska nog lyckas med att få upp detta blogginlägget ändå!
Var iväg och hälsade på Sandra förut. Blev en tur med Wille (Sandras son på 3 år) till lekparken. Den killen gillar att gunga! Själv insåg jag att man nu för tiden snabbt blir illamående på en gunga, haha. Åldern tar ut sin rätt! Därefter tog jag och Sandra oss en tur till Överby där det blev lite shopping. Jag fick med mig lite saker hem från Body Shop. Som jag tidigare nämnt så älskar jag denna butik.


Nu har lägenheten fått sig en omgång med damsugaren. Jag ska alldeles strax åka ner till edet och besöka familjen. "Kalaskyckling" stod på middagsmenyn. Jo jag tackar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0