Fredag 29 juni

Ännu en vecka avklarad. Och det har varit en tuff vecka på massor av sätt. Jag & Lotta hade avslutningsaktiviteter med barnen, eftersom vi båda kommer lämna våran nuvarande arbetsplats, för att börja på en annan förskola tillsammans, en förkylning som gjort mig helt matt, glada besked som följts av mindre glada besked, som tillslut blev glada besked igen... ja jag säger då det. Väldigt skönt med helg i vilket fall som helst.
 
Imorgon är det dags för bröllop! Hoppas verkligen att regnet håller upp. Just nu ser det ju inte ut som det, men men.
Det är ju långt ifrån mig själv som ska gifta mig imorgon, ändå stressar jag med alla förberedelser inför morgondagen. Vill inte ens tänka på hur stressad jag skulle vara om det var jag som skulle gifta mig, haha. Men nu är jag nog någorlunda klar, så nu får det bli tvn en stund innan det är dags att sova.
 
Imorgon blir det fullt ös igen. Malin kommer över och fixar håret innan jag ska iväg. Det tackar man för!
 
 

Postat av: Malin

Bilder! Jag vill se bilder när du är redo för bröllopet! :D

2012-06-29 @ 23:27:41
URL: http://rosamalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0