söndag 1 juli

Vilken dag det blev igår! Världens finaste bröllop, en riktigt rolig bröllopsfest... ja hela dagen var perfekt helt enkelt. All lycka till Anna & Lucas!
 
Fick en kommentar från Malin som ville se bild när jag var redo för bröllopet. Jag måste erkänna att jag var väldigt dålig på att fota igår. Fick några fina kort på brudparet. Inget enskilt på mig, tyvärr. Jag fokuserade på brudparet istället, hihi. Däremot finns det kort med mig och bruden. Men på brudparets önskan vill de ha lite inflytande på vilka bilder som hamnar på nätet, vilket jag förstår helt och hållet. Så väljer att inte lägga upp något här. Jag kände mig i alla fall väldigt fin i min blåa fina klänning, och fina frisyren som syster fixat.
 
Idag har det inte blivit många knop gjorda. Sov över hos mamma & pappa inatt. Spenderade förmiddagen idag framför deras tv. Och har väl gjort det samma här hemma hela eftermiddagen och kvällen. Friidrotts-EM har gått varmt vill jag lova.
 
Börjar på allvar tro att det inte kommer någon sommar i år. Regnet bara öser ner och vi är inne i Juli. Nu har vädret tre veckor på sig att ordna upp sig, så jag kan njuta på min semester.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0