Måndag 30 juli

En av få dagar på semestern då jag inte haft några planer alls. Och som vanligt så blir jag sådär rastlös av att bara gå hemma. Så jag gav mig ut på en liten löparrunda. Inser att Midnattsloppet närmar sig med stormsteg, och ska jag lyckas ta mig runt med en halvbra tid så är det på tiden att träna. Blev ingen lång sträcka. Kände mest hur foten klarade det idag, och det gick bra. Kände ingenting. Så en till tur denna veckan får det alltg bli.
 
Annars har jag inte gjort så mycket alls. Kollat på OS såklart. Mycket simning i förmiddags. Insett att det är roligt att kolla på just simning. Ikväll 20.30 bänkar jag mig för att kolla hur det går för Sarah sjöstrum i semifinalen ikväll. Heja heja!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0