Måndag 9e januari

Vad jag hinner med saker när man slutar jobbet klockan 13. Jag har bland annat hunnit med att besikta bilen, vilket gick sådär! Det blev en liten ombesiktning, men bortser man från det så gick det bra! Haha! Alla tomtar och adventsljusstakar är uppe på vinten igen, där de ska få stå i ca 11 månader till. Första maskinen tvätt är igång. Nu ska jag ta tag i att städa i klädkammaren! Ligger saker överallt där inne.

Jag har även ringt och sagt upp min prenumeration på våran lokaltidning. Äntligen! Jag läser kanske ett nummer i veckan, resten läser jag på nätet. Och varje månad drar de 200kr från mitt konto. Det vill säga 2400kr/år. Känns inte riktigt värt det. Dem pengarna kan jag lägga på annat.

Hoppas att den snön som kommer just nu, försvinner lika snabbt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0