Lördag 7e januari

Igår var det bowling på Buddys som gällde. Och nej, jag lär väl aldrig bli bra på bowling. Men huvudsaken är att ha roligt, eller hur? Därefter stannade vi kvar på Buddys för en bit mat och trevligt häng en stund, innan vi kom på att det fanns nyårsrester kvar hemma hos Malin & Victor. Och då menade vi ju inte maten som vissa verkade tro igår;) Utan självklart drycken! Blev några trevliga timmar hemma hos Malin & Victor innan jag gick min korta väg hem.



Ikväll däremot ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Smågrejja med lite av varje som jag inte orkat fixa än. Bland annat att tömma kamerans minneskort på alla kort, så det finns gott om plats att fylla på med nya kort inför kommande äventyr!

Känns som om det är söndag idag, tänk vad en extra dag ledigt kan göra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0