Bloggpaus i ett par veckor:)

Jag har stressat på som vanligt... men nu tänker jag bara lägga mig här i soffan ch vänta på vad som komma skall:) Bloggen kommer bli aningens tyst ett par veckor, men sedan är jag tillbaka. Så fortsätt kolla in i slutet av januari.

Idag gjorde jag mitt första pass som värd borta på Friskis&svettis familjelek. Hur mysigt som helst var det, och jag tror att jag kommer stortrivas där! Nu blir det ju två veckors uppehåll för både mig och Malins del, men sedan är vi tillbaka!

Känner mig redig med som storstädat lägenheten. Känner att det alltid är roligare att åka ifrån en städad lägenhet. Dock kommer den ju inte stå tom, då min lillebror ska bo här, men ändå!

Ha det bra allesammans, det tänker jag ha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0