Tisdag 28e februari

Vaknade på heeelt fel sida idag när klockan ringde 04.40. Det är sällan dem där dagarna dyker upp, men idag kom en sådan. En sån dag då man bara är trött, sur och grinig på precis allting. Och bara tanken på att jag egentligen slutar kl 13, men ska tillbaka på APT mellan 18-20.30 fick liksom allt att bara kännas ännu värre.

Men... jag tror det börjar släppa nu. När jag slutade klockan 13 mötte jag upp brorsan för att käka kinamat. Därefter åkte jag med hem till huset (ingen idé att åka hem till mig i Trollhättan emellanåt) och sov någon timma, och efter det köpte jag mig en stooor påse godis. Det hjälpte.

Sedan läste jag även vilka artister som skulle vara med i årets Ladies Night, och blev extra glad över ett namn där:


Magnus Uggla
Martin Stenmarck
Andreas johnson (jaaa, lycka)
Anders Timell
Hasse Brontén

Nu ska jag slappa lite till, innan det är dags att bege sig ner till jobbet igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0