Torsdag 9 augusti

Sommarvärme ute idag. Helt underbart. Tillbringat största delen av dagen ute på balkongen. Nu stramar det sådär gött i ansiktet som det ska göra efter en hel dag ute i solen. Som ni hör så har jag inte haft så mycket för mig idag mer än att sitta där och sola, läsa, dricka kaffe, lösa korsord... ja bara slappande helt enkelt. Märks att man i stort sett är ensam om att ha semester av dem man brukar umgås med. Blir lätt lite långtråkigt i längden.
 
Imorgon däremot ska jag lämna lägenheten!
 
Ni missar väl inte finalernas final ikväll?? 200m. Bolt & Blake.... rysare! Jag kommer då sitta bänkad 21.55. Eller jag lär nog sitta bänkad innan och kolla på damernas höjdhoppsfinal.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0